Jo Around the world

America here I come

Nog 1 nachtje slapen en ik vlieg weer de wereld over richting New York.

Met de auto gaan Rick (mijn neef) en ik een roadtrip maken, we starten in New York om vervolgens in 2 weken Boston, Toronto, Washington aan te doen. We eindigen weer met een paar dagen in New York.

Esta goedgekeurd: check
Paspoort: check
Onder de 23kg: check

Kapper geweest: check
Huis schoongemaakt (waarom doen we dat eigenlijk altijd voordat we op vakantie gaan): check

Online ingecheckt: check

We zijn er dus klaar voor om weer een nieuwe reis/avontuur aan te gaan, wordt vervolgd.....

Liefs Jo

Reacties

Reacties

Peter Trompper

Jolan dat van dat schoonmaken........ tja dat vraag ik me ook altijd af haha
Goeie vakantie en kom heel terug.

Rebecca =)

Heel veel plezier jo!

Joep

Hey Jo,
Kon ik maar met je mee. Maak er maar een mooi avontuur van. En hou ons op de hoogte van de reis. Goeie vlucht morgen.

Anita

Een hele fijne/mooie vakantie in the States, en Canada!! Ga je volgen..!! Enjoy!!!

Annemiek

Lieverd,
Heeeel veeeel plezier en geniet van je avontuur.Goede vlucht en ik kijk weer naar je verhalen uit.
liefs x

Nathalie

Lieverd, een hele fijne vakantie!! Geniet ervan hè! Maak maar mooie foto's dan kunnen wij ook mee genieten!

Dikke kus x

Aad en Wilma

Een hele fijne vakantie gewenst, geniet er maar lekker van

Harry Vermeulen

Heel veel plezier, geniet ervan. Ben wederom heel benieuwd naar je avonturen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!